RESTORAN YÖNETİM YAZILIM MALİYETİ NEDİR?

09 Şubat 2021
Restoran Yönetim Yazılım Maliyeti Nedir?

Restoranların büyüklüğü, yoğunluğu çalışma saatleri, amaçları uğruna seçmek istediğiniz yazılımlara karar verebilirsiniz. Lokal bir biçimde çalışan restoran programları hem donanım anlamında hem de maliyet konusun daha fazla sıkıntı yaşamanıza neden olur. Ayrıca güncelleme durumları için ayrı ücretlendirme yapılmaktadır. Bunun dışında tercihlerinizin içerisinde yazılımların kurulumu ve eğitiminin giderleri ve oluşması muhtemel olan diğer maliyetleri işin başında sorgulamak ve ilerideki beklenmeyen maliyetler ile karşılaşmamak adına önem arz eder.

İnternet olan her yerde bütün cihazlardan çalışma olanağı sunan, bulut teknoloji alt yapısı bulunan restoran sistemlerini tercih ettiğinizde, maliyetlerin düşük olmasını sağlayıp tasarruf edebilirsiniz, ayrıca gelişen teknoloji sayesinde verimliliğinizi arttırabilirsiniz. Ayrıca restoran sistemlerini satın alabilirsiniz, bunun dışında abonelik sistemiyle de kullanabilirsiniz;

• Düzenli lisans yazılımıyla restoran yazımı satışlarını yapan firmaları tercih edip süresiz olarak kullanabilmek adına önceden yüklü ücretler ödeyebilirsiniz. Bu çalışmaların başlangıç olarak belirlenen ücretleri yüksektir, fakat giderek bu maliyetler sonraki ödemelerde düşecektir.

• Abonelik lisans hizmetlerini seçip, yıllık ya da aylık olarak daha düşük ücretler ile yazılım kullanmanızda mümkündür. Ayrıca peşinat maliyeti satın alma işlemlerine göre daha azdır. Fakat sonraki ödemelerde devam eder. Bu tarz maliyetler, uzun zamanda sizlerin yorulmasına sebep olabileceği için bu tarz ödemeler konusunda dikkatli olmanız gerekiyor.

Hangi Restoranlar, Restoran Yönetim Yazılımına İhtiyaç Duyarlar?

Geniş alternatifli menüleri olan restoranlar, pastane, fırın, otel içerisinde olan restoranlar, alkolsüz ve alkollü işletmeler, kahve servisi yapan işletmeler ve bunların fabrikaları, ayrıca yiyecek ve içecek mekânlarının tümü restoran yönetim sistemlerine gereksinim duymaktadırlar. Teknolojinin her geçen gün gelişmesi ve internet hacminin büyümesiyle birçok fikir ve yaratıcı dijital uygulamalar gün yüzüne çıkmaktadır. Bu sistemlerin gelişmesiyle restoran yönetim yazılım programları da bunlarla birlikte gelişmektedir. Bahsedilen faktörleri göz önüne alıp, ihtiyaç duyduğunuz restoran yönetim yazılımlarını araştırıp kullanın.

Stok Yönetiminin Avantajları Nelerdir?

Stok yönetim sistemlerine yapılması planlanan yatırımlar kusursuz yatırım kazançlarına ulaşmanıza katkı sağlayabilir. Stok yönetim sistemleri sadece ürün isteyen müşterilere ulaşımı basit bir hale getirmenin dışında, stokları doğru bir şekilde ve doğru bir zamanda, doğru oranlarda sipariş etmenize yardımcı olacak pratik fikirleri sizlere sunabilmektedir.

• Maliyetlerin Azalmasına Katkı Sağlar;

Stokların doğru oranda ve doğru zamanda sipariş etmenizi sağlar. Böylelikle her zaman eksik ya da fazla durumlarını yaşamazsınız.

• İşgücünden en uygun biçimde faydalanmanıza imkân tanır.

Eksik olan bütün ürünleri aramak ya da manuel olarak takibe almaya az zaman harcamanızla birlikte üretim gücünüzü arttıracaksınız.

• Mekân Tasarrufu

İyi bir biçimde yönetilen stoklar, ambarların daha verimli ve düzgün olmasına katkı sağlamaktadır.

• Müşteri Memnuniyeti

Siparişlerin doğru yere ulaşması ve hızlı çıkmasını sağlayıp, müşterilerinizin memnun olmasını artırıp, servis seviyesi sözleşmelerinin kurallarını bir, bir uygulamanızı sağlar.

İşletmelerin kıymetleri olarak kabul edilen stokların yönetimi ve muhasebesi iyi yapılmalıdır. Stok ve muhasebe bağlantıları uyumlu olduğunda işletmelerinizin zarar etme olasılığı başarı sayılır.